marți, 27 octombrie 2009

Gothic Environment: Paintover

8 comentarii:

  1. Foarte frumoasa scena. Imi place atmosfera si atentia la detaliile pe obiecte (de ex arcul, monumentul...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta combinatia de arhitectura gotica si atmosfera calda. In urma prelucrarii, imaginea se apropie mai mult de ilustrata decat de enviroment 3D , ceea ce nu e deloc un lucru rau.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din punctul meu de vedere e o lucrare foarte frumoasa si o atmosfera vesela intr-un environment care in mod obisnuit ar fi mai scary. Simbioza e reusita si detaliile sunt lucrate cu grija. Good work!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum arata,culorile, iluminarea, stilul, dar ai anumite zone blur/sharp care nu pot sa zic ca imi plac :)
    Cred ca ar fi dat putin mai bine mai curata, pt ca ai culori de basm dar texturi de realist.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte placuta atmosfera din poza, e reusit environmentul. Culorile sunt alese excelent, iar copacii mi se par cele mai reusite dintre obiecte. Fundalul are culori care ii pun si mai mult in valoare, insa umbrele nu sunt in concordanta cu soarele din fundal si asta da un aspect nefiresc.

    RăspundețiȘtergere